Saturday 8 September 2012

Pengawal Peribadi Anwar Acu Pistol



Apa dah jadi dengan si anwar nih... ptg td kecoh di fb pro-anwar yg org melaka esp. jasin tunjuk samseng halang bas si anwar nih dari masuk kawasan mereka. eh... da ko nak masuk tempat org tu nak menipu, mmg la diorang marah.. apa la ...

Aku bukak fb ptg td terkejut tgk entry nih.. FB pro anwar




so aku selak punya selak.. aku tgk kat JiWA_Paradox punya entry... lagi le terkejut~
da kuar pistol! haish~ "Masuk tempat org bawa otak bukan pistol"


Aku harap JiWA_Paradox jgn tarik report n terus buat follow up ... Jgn biarkn benda2 mcm ni di pendang ringan.. LAWAN TETAP LAWAN BRO..


p/s: hhehee.. aku tersengih sendiri bila baca ayat JiWA_Paradox "APA BARANG PAKAI PISTOL, ONE BY ONE LER KALAU BERANI..." steady la bro.. 

No comments:

Post a Comment